jgkitan HLOVE1~


.

ak rindu dye ..???how this can happen to me right now ..ngeee~~

ini suda prah loh ..jgkitan hlove1 da mnular kat hati ak nih ..hassuda cmni ni...ak nk bwat per nih ..
mnew buleh ak suka kat dye ..dye tu kpunyaan ore len..ak nak bwat per nih ...argghhhh...(rase nak mraung jer  ).ker ak nie da mereng..wani wake up gurls..dia x kn buleh jadi milik ko..dye dah ader ore len(girlfrens)...!!!tapi x salah kan kalau ak suke kat dye ..bukan dye tau pun ..huhuhu~...gi mane nih ..ape yg aku kne buat ..xkan ar aku nak ckap lu kot.'awak2,saye suke kat awak la....perghh,...jtuh lar saham aku..camner lar aku leh suke kat dye..sebab dye baik kot,ader mase ak tgah sedih mase aku tgah ader masalah.. n sportingg tahap cipan....ader ar kne ngan taste ak..huhuhhu~erh ak puji dye pulakkk...aper2 pon aku kne buang virus nih scepat yang mgkin..kalau tidak x tau lar ape yg akn jadi kt aku nnti..mase tu mnyesal pon x gune

p/s;kalau si dia yang aku mksudkn tu bace post nih..satu jer aku nak bgitahu kat si dia..'saye suka awak.."..ngee~malunye ...(asalkan dapat luahkan,wlaupun lam blog jer..huhuhu~)harap maaf kalau ader yang terasa hati..patik mohon ampun dan maaf dari hujung rambutku yang wangi hingga ke hujung kaki..

sayewaney.blogspot.com

Post a Comment